9 april 2009

Utläst: Män som hatar kvinnor

I tisdags morse svepte jag i mig de sista sidorna tillsammans med den sedvanliga frukostfilen. Och ja, den. var. bara. så. bra. Jag kan säga att det bjöds på riktig action strax efter min halvtidsrapport! Iochförsig var jag ju helt fängslad av boken redan innan, men det var ett parti där jag knappt kunde släppa den ifrån mig för att göra mig klar och gå till jobbet.. Helt klart ++++ från mig!

Och nu återstår ju bara frågan, Är boken bättre än filmen? (som det i min värld brukar vara) Någon som läst och sett?

1 kommentar:

mia sa...

jag har läst alla tre och de alla är väldigt bra även om ettan nog är ett strå vassare.
du kommer definitivt inte bli besviken på filmen, de har gjort ett riktigt bra jobb med att följa boken. självklart kan de inte få med allt men det känns som kärnan är med. jag älskade den!

kram