6 september 2010

Tegelstenar fångade på bild


Inspirerad av Och solen har sin gång så ger jag er en bild på tidigare nämnda tegelstenar!
Den svarta pallen är den jag sitter på när jag läser era bloggar och knåpar ihop egna blogginlägg. Fåtöljen i bakgrunden är ett rätt nyligt inköp (i somras) med tanken att göra en mysig läshörna (och bokhögen i den är några utrensade stackare som inte fick vara kvar i bokhyllan efter omsorteringen där), men tyvärr så har den inte använts så flitigt.. Men det kanske kommer, med hösten och tända läslampor och ljus :)

9 kommentarer:

Emmas Bokhylla sa...

Jag tror inte att jag har last nagon av dem, tyvarr, aven om jag har kikat pa flera av dem manga ganger... Fast jag vet att jag har Middlesex i nagon flyttkartong hemma i Sverige!

Kanske dags att leta nar jag kommer hem till jul!

Lisa H sa...

Emmas Bokhylla: Ja, visst är det riktiga tegelstenar, sådana som man tittar och funderar på, men läsningen blir aldrig av :P
Får se om du hittar Middlesex hemma i Sverige!

Boktokig sa...

Härligt med bilden på tegelstenarna. Har läst tre av dem och tyckte mycket om de tre!

Ja, jag kan inte låta bli att undra om jag inte läste boken med lärarglasögonen på!

Frida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Frida sa...

Jag har läst tre av böckerna, Sugar, Blonde och En halv gul sol. Jag gillade alla, men jag tycker nog att En halv gul sol var något litet extra!

Middlesex och Murakami har jag här hemma olästa. Har inte läst någon Murakami än men har tänlt att börja med den här boken... när det nu blir...

Lisa H sa...

Boktokig: Vilka är de tre du läst? :)

Aha, du menar att du läste "Tusen gånger starkare" med lärarglasögonen på? Det är nog lätt hänt :)

Lisa H sa...

Frida: Jag tog mig friheten att ta bort din ena kommentar då det blev dubbelt upp! :)

Så du har minsann klämt ett par av mina olästa tegelstenar! :) Ja, jag har i princip bara hört gott om En halv gul sol.

Hanneles bok-paradis sa...

Blonde väntar och Sigrid Undset läste jag för länge sedan.

Lisa H sa...

Hanneles bok-paradis: Det verkar som om vi är många i bokbloggosfären som har Blonde oläst :)