8 december 2010

Jag har inte tid med er!

Näpp. För jag hänger med Sugar så mycket jag kan! Och det är inte bara för att jag vill hinna bli klar med den innan tegelstensutmaningen blåser av, ohnejdå, jag har nämligen börjat gilla miss Sugars sällskap.. På riktigt. Väldans mycket!


Så det där ryktet som Bokbabbel spred ut tidigare i höstas (att jag skulle vara en flitig kommenterare) kan jag nu se mig i stjärnorna efter. För jag har faktiskt inte tid med er! :P


PS. Däremot får NI jättegärna komma med kloka ord/vägledning/pekpinnar, angående mitt tidigare omskrivna bautadilemma.

4 kommentarer:

...med näsan i en bok... sa...

Läste den för ett par år sedan. Hade svårt för den i början, men den vann i längden...

Bokbabbel sa...

haha :D Tur att du och jag kan hänvisa till det här inlägget om någon börjar tvivla på mitt ord ;) Trevlig lästid!

Lisa H sa...

..med näsan i en bok: Exakt! Jag har trälat med den här mastodontboken hela hösten känns det som, men nu vill jag inte att den ska ta slut..! :) Så det blir nog i slutändan ett väldigt gott betyg för den även om jag svor en del i början.

Lisa H sa...

Bokbabbel: Hehe ;) Tack! Men jag misstänker att jag inte blir borta från er så länge, har attackläst ett par dagar nu och närmar mig slutet med stormsteg (tyvärr!).