31 juli 2012

Hundra mil - hundra sidor


Skåne. Härliga fina skåne som jag gillar mer och mer för varje trip jag gör dit. Tusan att det ska vara så förbenat långt bara! Men trots avståndet - och alltså, desto mer lästid som passagerare i bilen - så avverkade jag nog bara hundra sidor på semesterresan häromveckan.

Håller alltså (fortfarande) på med Keplers Hypnotisören. Jorå, den är helt okej hittills, men det blev ändå ingen storplöjning i den under bilresan. Däremot läste jag en del i senaste Filter (måste läsa mer Filter! som jag prenumererat på sedan start, men de långa artiklarna både skrämmer bort mig och fångar mig, beroende på läshumör) och löste närapå hela korsordet i Plaza kvinna (måste varit någon tryckfelsnisse framme på det.. hehe).

Som sagt. Boken är så långt bra. Men gissa om jag är desto mer sugen på någon annan fin karamell, till exempel från min senaste bokbeställning. Säg typ, Dessen. Eller Jenny Han. Ahh, ljuva YA-sommarläsning..!

Inga kommentarer: