24 februari 2011

Bokhandelsrean 2011


13 kommentarer:

Boktokig sa...

Vad kul att du delade med dig av vad du köpt! Jag älskar att läsa vad andra shoppat! Dels får man ju bra tips själv och dels så tycker jag bara att det är så intressant!

Du har verkligen kommenterat flitigt hos mig! Vad kul!!!

Jag vet inte om Läckbergs serie ska fortsätta, men jag antar det. Det kändes inte som om den senaste boken var den sista. Och jag har inte heller hört att det ska vara den sista. Så det finns nog fler böcker att se fram emot.

Ja, visst är det härligt att läsa när man äter. Äter jag ensam brukar jag också läsa en bok!

Boktokig sa...

På Ginza finns Jungfrutronen.

http://www.ginza.se/Product/Product.aspx?Identifier=618759

Lisa H sa...

Boktokig: Ja och speciellt reafynd är kul att läsa om, för då kanske man blir inspirerad att springa tillbaka till bokhandeln (eller klicka in sig på nätet) för att shoppa mer böcker..! :D (som om bokhyllorna inte redan var överfulla, haha)

Tack för tipset om Jungfrutronen! :)

Jag är jag sa...

Rosendals boken har jag också, köpte den på bokrean för si så där 10 år sedan, finns en underbar kladdkaka i den som jag inte kan få nog av.

mia sa...

Oh, jag är så avundsjuk. Har shoppingförbud t.o.m vad gäller böcker. Ska nämligen till Amsterdam snart..
Hade jag haft pengar hade jag dock klickat hem Maryse Condé, så nyfiken på att läsa henne. Svag för koloniallitt.

Cathrine sa...

Jag älskar Rosendal boken!! :) Te boken måste jag spana in :) bra ide :)

Stephanie sa...

Jag har den där kladdkaksboken, men jag har aldrig bakat något ur den. Det blir liksom svårt att välja bland alla kladdkakor. Hojta till om du testar något!

Emmas Bokhylla sa...

Ah, vad underbart! sa reasugen jag bleeev.... :-)

Emmas Bokhylla sa...

Ah, underbart, vilka guldkorn!

sjalv shoppade jag loss pa adlibris.se, varvade min mor som bokbulvan.... :-)

Boktokig sa...

Kul att du tittade förbi. DEt var ett tag sedan du skrev i din blogg. Haft mycket att göra?

Emmas Bokhylla sa...

Lisa, hur gar det?
vet att det ar mycket ibland, hoppas att allt ar bra!

Emmas Bokhylla sa...

Har du hunnit lasa Baby Jane, btw?
Jag skulle vilja lasa den, jag bara last Stalins kossor och Utrensning. Bada var otroligt bra! Skall bli kul att hora om den har ocksa!

Lisa H sa...

Emma! Nope har inte läst Baby Jane än. Det har varit allmänt segt med läsningen detta första halvår.. :(