13 december 2011

Looki looki vad jag har fått!


Min pojkväns brors fru rensade ut bland sina böcker tidigare i höstas. Ser fram emot lite Marian Keyes så småningom. Har ju hittills "bara" läst hennes böcker om systrarna Walsh. Ska bli kul att bredda vyerna inom Keyes författarskap! Och där har vi ju också senast lästa Den tionde kretsen..

Den nedre bilden innehåller bara nyheter för mig, har inte läst ett enda dugg av de författarna. (ja, förutom Joyce Carol Oates då, men har inte läst något av hennes pseudonymer)

7 kommentarer:

Bara Böcker sa...

Rena julafton!=)

Jag gillade Keyes-böckerna på bilden, hennes stil är densamma, så jag tror du kommer att gilla dem också om du tyckte om de föregående.=)

TRÄNINGSLYCKAN sa...

Flyga drake är en av mina favoriter, även Patient 67 (den enda jag gillat av Lehane). Marian Keyes har jag tänkt att jag borde läsa om nångång, de var så bra och det var så länge sen jag läste dem.

PS. Vad är dina bokFAVORITER?? Blogga gärna om det! :)

Lisa H sa...

Bara böcker: Haha, javisst som julafton för en boktok :D
Låter bra att Keyes även funkar utan de galna familjen Walsh.

Lisa H sa...

Träningslyckan! Kul att du hittat hit också!

Har du läst fler Lehane? Och de var inget att ha? Som sagt, jag har inte läst något av honom, men då kanske jag ska nöja mig med just denna, Patient 67 :)

Kul att du undrar över mina favoriter :) Ska se om jag kan få till några ord om dem någon dag!

Jane sa...

Vilken fin blogg med många boktips :-)

BokParadiset sa...

Jag vill också läsa lite mer Keys har bara läst en eller två böcker om henne...

BokParadiset sa...

Jaså? Va roligt, tror den skulle passa bra som film faktisk!