15 februari 2012

Okej, såhär blev den

Författare: Titel Bandtyp Pris totalt
HARTNETT, SONYA:FJÄRIL Inbunden 55 kr
HELLBERG, AMANDA:STYGGELSEN : SKRÄCKROMA Inbunden 75 kr
HERMANSON, MARIE:HIMMELSDALEN Inbunden 89 kr
JONES, SADIE:SMÅ KRIG Inbunden 55 kr
MAVRIKAKIS, CATHERINE:HIMLEN I BAY CITY Danskt band 55 kr
NIFFENEGGER, AUDREY:SJÄLENS OSALIGA LÄNG Inbunden 55 kr
OATES, JOYCE CAROL:DAGBOK 1973-1982 Kartonnage 75 kr
SANDBERG, KRISTINA:ATT FÖDA ETT BARN Inbunden 59 kr
STRANDBERG, MATS:CIRKELN Kartonnage 65 kr

6 kommentarer:

Monika sa...

Jag beställde också Styggelsen, äntligen ska jag också få läsa den :)

Jane sa...

Författare: Titel Bandtyp Pris totalt
HARTNETT, SONYA:FJÄRIL Inbunden 55 kr
HELLBERG, AMANDA:STYGGELSEN : SKRÄCKROMA Inbunden 75 kr
HERMANSON, MARIE:HIMMELSDALEN Inbunden 89 kr
JONES, SADIE:SMÅ KRIG Inbunden 55 kr
MAVRIKAKIS, CATHERINE:HIMLEN I BAY CITY Danskt band 55 kr
NIFFENEGGER, AUDREY:SJÄLENS OSALIGA LÄNG Inbunden 55 kr
OATES, JOYCE CAROL:DAGBOK 1973-1982 Kartonnage 75 kr
SANDBERG, KRISTINA:ATT FÖDA ETT BARN Inbunden 59 kr
STRANDBERG, MATS:CIRKELN Kartonnage 65 kr
Dagbok 1973-1982 har jag hållet i några gånger men har inte kommit längre, du får gärna återkomma med tycke om hur den var:)

Cirkeln har jag även tittat på några gånger eftersom jag hör så många som läst den och älskar den... Där är massa uppföljare va?!!! Jag har fått för mig att detta är böcker med lite overkligheter och min läsning blir lite trög då:) haha

Jane sa...

Fråga mig inte hur hela din lista hamnade i min kommentar. Haha

Skyller på att jag sitter med min iPad och har noll kontroll:)

By the lake sa...

Ser bra ut, du har ju bantat ner den rejält. Har lite svårt att bestämma mig, jag brukar ju köpa en del faktaböcker annars men i år kanske jag ska byta strategi lite.

Jag är jag sa...

Att föda barn ligger vid min säng och väntar på läsning, Oates dagbok tyckte jag mycket om, hela hennes liv fascinerar mig, hon är som sagt min lilla husgud.
Själv så beställde jag bara en egen bok och resten barnböcker, till min stora glädje faktiskt. Storebror väntar ivrigt på posten varje dag :)

Emmas Bokhylla sa...

Alltsa, jag kopte ingen a dem men bara att titta pa din lsita ger mig lust att kopa FLER! Ah, standigt detta behov av att aga alla bockerna i varlden!