24 december 2010

#24 [uppdaterad]



Väldigt blandad kompott! 

6 kommentarer:

Cia sa...

Hur man botar den som dödats av blixten! Jag älskade den boken så himla mycket när jag var liten, men det var längesedan jag läste den nu...

Boktokig sa...

Dina julklappar?

Lite sena svar:

Jag gör nog inte heller recensioner efter konstens alla regler. Det överlämnar jag till de som kan det! :)

Ja, det är verkligen trist att en del har svårt att skilja på ditt och mitt! Tur som sagt att det finns underbara människor med!

Lisa H sa...

Cia: Jag också! :D Men åh, vad det var längesedan jag läste den. Har fluktat på den och funderat på om jag ska läsa om, men vet inte om jag vågar. Kanske bryter man förtrollningen då..?

Lisa H sa...

Boktokig: Nope, ingen av dessa är julklappar. Bara blandad kompott av mer eller mindre fina omslag som inte fått plats i julkalendern :)

LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN! sa...

Har inte läst en enda av de där böckerna *skäms lite* så tack för tipsen! =) Lägger upp dem på att-läsa-2011-listan!

Lisa H sa...

Lina K: Men då är du i gott sällskap, för jag har bara läst Barack Obamas bok och "Hur man botar den som dödats av blixten". Båda dem kan jag rekommendera, men de övriga är bara med på listan för att de har fina omslag :)