6 december 2010

Födelsedagshög


Här har vi födelsedagens bokskörd! Gitarren, som jag också fick men som inte är med på bild (det här är ju en bokblogg för guds skull! ;) ), matchar fint till den röda skönheten längst ner i högen. Så nu är det bara att börja traggla ackord om jag inte sitter med näsan i en bok! Pianot, som jag också vill ha men inte fick eftersom jag bor på andra våningen i hyreshus (och eftersom jag är en snäll människa som inte tvingar min käre far och pojkvän att släpa på ett sådant schabrak), får vänta tills ett eget hus finns i ägo ;)

3 kommentarer:

littlemeandmybooks sa...

Happy birthday! :)

Vilken skön samling du har fått! :)
Ängelns lek har jag kommit halvvägs och den är bra! Få se vad du tycker :)
Än så länge väntar Midvinterblod på att bli läst (det blir den nog snart...). Men nu blev jag sugen på Lee Child och P.D James. Vilken P.D James fick du?

Lisa H sa...

Tack!

Ja, böcker är alltid uppskattat såklart! :D

Har hört mkt gott om Carlos Ruiz Safón, ska bli fint att läsa. Kallentoft har jag heller inte läst något av och detta är (som jag förstått det?) hans första bok så det ska bli spännande!

Däremot är PD James och Lee Child något jag aldrig tidigare vänt blicken åt.. Men det kanske är dags att lämna min "comfort zone" och prova något nytt :)

Har du läst något av de två sistnämnda??

Lisa H sa...

Littlemeandmybooks: Oups, glömde svara! Det var PD James - Patienten - som jag fick!