6 oktober 2013

Pysslar

..med bloggen. Undrar om den ska vakna till liv igen? Läsningen går allmänt trögt för det mesta men jag tänkte att det ena kanske ger det andra om jag börjar skriva om min läsning igen!?

Sedan föregående blogginlägg har jag letat hus, köpt hus, packat, flyttat till hus, packat upp (nåja, i alla fall alla böcker), renoverar (en aldrig sinande syssla har jag märkt), planterat mina livs första träd och buskar! och allt annat som hör husägeri till. Ja, ni fattar. 

Men i alla fall. Jag har saknat den härligt nördiga, mysiga bokbloggarvärlden. Så nu är jag här. Är ni? 

3 kommentarer:

Krypgrund sa...

alltid toppen ... jag Älskar din superfint blogg :)

pahittadenojen sa...

Ska vi stötta varandra i detta uppdrag att få liv i våra bloggar igen? Jag saknar också bokbloggandet, och inte minst bokbloggarna!!

Lisa sa...

påhittadenöjen, ja något sådant kanske behövs efter våra långa blogguppehåll! (över ett år i mitt fall!)