29 juli 2010

I brist på [bok]läsning ..författarbloggar!

Hoppas ni har överseende med mina oläslustiga inlägg för tillfället.. Men jag har iallafall fått två bevis på att jag inte är helt ensam om lästorkan, Lisa och Ida sällskapar mig på den punkten (fast när jag nu hoppar in hos Ida så verkar det som om det har släppt för henne, härligt!)..

Det jag slukar i textform nu för tiden är den obligatoriska tidningen/något magasin till frukosten (alltid! hur torrt det än är på bokslukarfronten så bara måste jag ha något att läsa i vid frukostbordet), bloggar (bokbloggar, inredningsbloggar och andra favoriter) och nu har jag även letat upp några författarbloggar..! Kanske inga nyheter direkt (jag har läst lite då och då i ett par av dem, men först nu sparat dem ordentligt i min länklista för att inte tappa bort), men jag räknar upp dem iallafall!
Bodil Malmsten
Unni Drougge
Kajsa Ingemarsson
Mats Strandberg
Daniel Åberg
Isobel Hadley Kamptz
Kristina Ohlsson
Marika King
Johanna Nilsson (som tyvärr slutade blogga tidigare i somras)


Hojta om ni har någon mer på lut! :)

1 kommentar:

Ida sa...

Ja jag har faktiskt kommit in i läsflytet igen! Nu hoppas jag bara att det håller i sig ett tag :)