11 augusti 2010

En till dig, en till mig, en till dig och en till mig..

Brors flickvän har fyllt år och idag är det kalasdags! Jag har (förutom ytterligare en annan present) klickat hem Påven Johanna (som till och med min oläsvänligt inställda syster gillade) och Hungerspelen (som jag har tjatat om och som hon bara måste läsa! sen tänkte jag att syster kan ta över den, haha, men det blir en svårare nöt att knäcka). Hoppas hon läser dem snart och gillar lika mycket som jag gör :)

Men hoppsan! Vad hände? När jag nu öppnade Adlibrispaketet så ligger det fler böcker där..! Bl a Vad jag älskade av Hustvedt, har läst såå många hyllningar om denna kvinna men det är en ny bekantskap för mig. Iallafall, det här med bokpaketet. Väldigt mysko.. Det måste vara något lurt med Adlibrisbeställningarna, såg att Bokbabbel också hade lite strul.

8 kommentarer:

enligt O sa...

Samma sak händer mig väldigt ofta. Väldigt konstigt faktiskt! Snällt att de är rättvisa i alla fall och skickar med en bok till dig när du ger bort de andra.

Marias bokliv sa...

ja, det är nått lurst med nätbokhandlarna, det går sällan att beställa bara EN bok?

Daniel sa...

Oj vill me på kalas!

Lisa H sa...

Enligt O: Ja, jag ska nog fortsätta ge bort böcker om det är så här det fungerar! :)

Maria: Haha, nä det är precis stört omöjligt. Boken skaffar sig resesällskap ;)

Jag är jag sa...

Ta det som ett tecken att läsa din första bok av denna fantastiska kvinna :)

Boktokig sa...

Ojdå! Det lät konstigt! de måste ju ha någon bugg i sitt program.

Skönt med nya sängar eller hur? Nu har jag äntligen sovt in mig i den nya!

Jag väntar nog också till den svenska kommer.

Hoppas du får en bra jobbstart imorgon!!!

Lisa H sa...

Jag är jag: Ja precis! Jag ska inte peta in henne i den fulla bokhyllan och glömma bort utan hon får nog samsas i min "aktuella böcker-hyllrad" där det är lite glesare :)

Lisa H sa...

Boktokig: Jaa det är verkligen ett konstigt system de använder, AdLibris. :P

Mmm, nya sängar, jag sover som på moln! :)

Vad bra, då är jag inte ensam om att behöva vänta så länge! Tror att många kommer norpa den engelska versionen och sluka den. Det gäller att vara duktig och inte läsa en massa recensioner ifall någon skulle råka spoila något, jag vill absolut INTE veta något förrän jag läser det själv..! (när det gäller den här boken är jag noggrann eftersom jag har de tidigare två i så färskt minne och nära mitt hjärta. Annars brukar jag inte bry mig utan tycker bara det är kul att läsa vad de andra bokbloggarna tycker om böckerna :) )