28 augusti 2010

JCO

Köpstopp råder men absolut inte lässtopp! Jag har gjort ett försök med Till skogs (Tana French) men den var alldeles för ordrik för mig för tillfället. Och då går det bara inte att hålla mitt intresse vid liv när lässtunderna var så korta som mina var. Jag blir som lite irriterad när jag inte ser hela bilden utan det bara är ord ord ord ord.

Men så fort jag fick Lilla himlafågel i handen av snällaste mormorn så var saken klar. Jag släpper Tana French för tillfället och ger mig istället in i JCOs underbara värld.

4 kommentarer:

Jessica (ord och inga visor) sa...

Vad härligt med JCO. Men ännu härligare att du har börjat uppdatera din blogg igen, det har jag på något mystiskt sätt lyckats missa. Ska genast läsa alla dina inlägg igen!

Lisa H sa...

Jessica: Kul att du hittade hit igen :)

Jag är jag sa...

Jag har reserverat boken på biblan, hur mycket jag än vill köpa den så är det köpstopp igen. Det jobbigaste är när böcker man verkligen vill äga kommer ut och man inget annat vill än köpa dom, men är det köpstopp så är det :)

Lisa H sa...

Jag är jag: Jobbigt läge! Men jag hade nog i så fall i ditt fall väntat med att läsa tills köpstoppet är klart och då köpt boken och gottat mig ordentligt! :)

Det var sån himlans tur och bra tajmat att jag _fick_ boken eftersom jag också har köpstopp nu :)