8 september 2010

The big höstutmaning

Ja, en riktigt stor och tung utmaning har Jessica på Ord och inga visor utlyst. I alla fall i mina ögon mätt då jag är en långsamläsare och periodläsare. Jag brukar inte (har i alla fall inte hittills) hänga på läsutmaningar (är så fånigt nojig att jag inte ska klara det, prestationsångest is tyvärr my middle name, vad det än gäller). Två tegelstenar (från början var det sagt tre stycken, men jag gillar två-gränsen bättre. allt över det blir ju en duktig bonus så att säga :)) ska klämmas under hösten och cirka fram till mitten av december (här har vi det välbekanta skolterminstänket, fint!).

(och gud vad jag är het på att använda parenteser har jag märkt!)


Frågan är bara vilka två supertjockisar jag ska ta mig an? Ber att få återkomma i den frågan. Först har jag ju en JCO-långsamläsning att avsluta.

Inga kommentarer: