25 september 2010

Bokmässan 2010

Alltså. Det gör nästan nästan lite ont i hjärtat att inte vara DÄR i år. (men bara lite, för den där trängseln och knuffandet och skuffandet och toalettköandet och matställeletande/köande är ju ingen dans på rosor precis) 

Men jag uppmanar er som är där att dokumentera väl (gärna med mycket bilder!) så jag kan frossa i bokmässan 2010 härifrån!

Jessica har istället för bokmässan förordat bokshopping som tröst för oss som inte är där. Men jag är envis som synden och tänker inte avvika från mitt köpstopp, bara så ni vet! :P

9 kommentarer:

Emelie sa...

Jag var helt inställd på att åka fram tills min väninna inte kunde längre så nu fick jag motvilligt stanna hemma. Lite roligt var dock att jag gick in på Bokia och tröstköpte två böcker, fast att jag också har köpstopp! Bra att du kan stå emot frestelsen ;)

mia sa...

Check! Däremot är mina bilder inte något direkt att hurra över. Behöver en ny kamera definitivt.
Men du kanske får lite bokmässig-stämning? :)

Marias bokliv sa...

Idag var det otäckt mycket folk på golvet... Fick ta omvägar för att komma fram.

Hundöra sa...

En bra bild på mässan :)

Boktokig sa...

DEt har du rätt i... stora förväntningar kan få en att vara lite rädd för att läsa en bok fast man vill!

Du är duktig du med ditt köpstopp!

Lisa H sa...

Emelie: Lite så var det för mig också. Först hade jag inte tänkt åka alls, men när det väl närmade sig så försökte jag få med mig min bokmässekompis (=brorsans tjej), men hon var inte så peppad på det i år, och jag ville inte åka själv (som jag gjorde förra året) så jag stannade alltså hemma.. Men överlevde ändå :)

Lisa H sa...

Mia: Har kikat på ditt inlägg, Tack för bokmässestämningen! :)

Lisa H sa...

Marias bokliv: Huu, ja just den biten är inte alltid så rolig med mässan..

Lisa H sa...

Boktokig: Tack! Ja det går över förväntan med köpstoppet! Snart dags att börja räkna ner..!